ہفتہ، 30 اپریل، 2022

دربار نبوی میں نعرہ بازی سے اظہار لا تعلقی

 


دربارِ نبوی صل اللہ علیہ وآلہ وسلم میں "چور چور" کے نعرے ہوں یا "جیئے بھٹو" کے یا "وزیراعظم زندہ باد" ہم ان سب سے برأت کرتے ہیں 

نہ جانے ہمیں کیا ہو گیا ہے کہ ہمیں اپنی سیاسی وابستگیاں ذیادہ عزیز ہو گئی ہیں اور ادبِ مصطفیٰ صل اللہ علیہ وآلہ وسلم کا کوئی پاس نہیں۔ کیا یہ سب حکمران نعوذباللہ میرے نبی کریم صل اللہ علیہ وآلہ وسلم سے ذیادہ معزز ہو گئے ہیں 

کیا ان کا بیانیہ میرے سرکارِ دوعالم صل اللہ علیہ وآلہ وسلم کے احکامات سے ذیادہ بڑا ہو گیا ہے 

ایک تو رمضان المبارک کا آخری عشرہ اوپر سے شہرِ نبوی صل اللہ علیہ وآلہ وسلم اور اس سے بڑھ کر مسجد النبوی صل اللہ علیہ وآلہ وسلم اور ہمارے پاکستانیوں کو کوئی ادب لحاظ ہی نہیں 

اس واحدہٗ لاشریک کی قسم جس کے قبضۂِ قدرت میں میری جان ہے کسی کی بھی عزت و توقیر میرے سرکارِ مدینہ صل اللہ علیہ وآلہ وسلم سے بڑھ کر نہیں 

اللہ ہمیں ہدایت عطا فرمائے آمین

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں